ŠKD‎ > ‎Aktivity klubu‎ > ‎

Letná prázdninová činnosť

uverejnené 5. 7. 2014, 2:57 používateľom Martina Čermáková

1. deň
Počas doobedia si deti zasúťažili v netradičných športových disciplínach ako napr. prechádzanie cez tunel a zbieranie snehových vločiek, klokaní skok, nosenie vajíčka na lyžičke, kotúľanie balóna hlavou, hod na terč.

Keďže nám počasie veľmi neprialo, mali sme malú zmenu programu a išli sme si pozrieť do kina film RIO 2.

2. deň
Všetky deti sa s nadšením zapojili do konštrukčných skladaní z lega. Výsledky si môžete pozrieť sami.

Po obede nás čakal čarokrásny autobusový výlet na Červený Kameň.

3. deň
Tretí deň sa niesol v duchu tvorivých dielní. Deti si s radosťou  vytvorili obrázky zo zažehľovacích korálikov, lienku a korytnačku z CD nosičov.

Deti od rána netrpezlivo čakali na to, kedy vyštartujú pozrieť zvieratká v našej bratislavskej ZOO.

4. deň
Svoje počítačové zručnosti a schopnosti si deti mohli precvičiť počas dopoludnia.

Prehliadka nášho historického centra mesta Bratislavy deti čakala poobede. Previezli sa po ňom Prešporáčikom, pozreli si výhľad na Bratislavu z hradieb Bratislavského hradu a navštívili aj Prírodovedné múzeum.

5. deň
Doobedie posledného dňa sa niesol v duchu zábavného dopoludnia plného vtipov, hádaniek, rébusov a spevu.

Po obede sa deti zabavili na Štrkoveckom jazere v areáli Radosť.