2018 / 2019 Prehľad krúžkov (návrhy) na školský rok 2018/2019
(interné)
Krúžok
|
Deň a čas
|
Vedúci krúžku
|
Očami biológa – VIII.A
|
UT
14,00 – 15,30
|
Mgr. Peter Šaliga
|
Kaleidoskop nápadov – 4., 5. r.
|
ŠT
14,00 – 15,30
|
Mgr. Ľuba Jarošová
|
Športový krúžok – 2. st.
|
UT
14,30 – 15,15
|
Mgr. Ľuboš Cigánik
|
Futbalový krúžok – 2. st.
|
ŠT
14,30 – 15,15
|
Mgr. Ľuboš Cigánik
|
Strojopis – 2. st.
|
PO
14,00 – 15,30
|
Mgr. Hana Zemanová
|
Matematika T 9 – IX.A
|
PO
14,00 – 15,30
|
Mgr. Daniela Koberová
|
Matematika T 9 – IX.A
|
ŠT 14,00 – 15,30
|
Mgr. Zuzana Stenová
|
Matematika – 5. roč.
|
ST
14,00 – 15,30
|
Mgr. Daniela Koberová
|
Cvičenia zo SJL – IX.A
|
UT
14,00 – 15,30
|
Mgr. Mária Barnová
|
Cvičenia zo SJL – IX.A
|
UT
14,00 – 15,30
|
PaedDr. Veronika Chovancová
|
Slovenčina inak – 2. st.
|
UT
14,00 – 15,30
|
PaedDr. Veronika Chovancová
|
Literárny krúžok – 5. roč.
|
PO
14,00 – 15,30
|
Mgr. Veronika Koričárová
|
Užime si čítanie – 1. st.
|
UT
13,30 – 15,00
|
Mgr. Lenka Kubiková
|
Hravá gramatika – 3. roč.
|
UT
13,30 – 15,00
|
Mgr. Soňa Gálová
|
Hravá ANJ – I.A
|
UT
13,00 – 14,30
|
Mgr. Jarmila Kotríková
|
ANJ hravo – II.B
|
UT
13,00 – 14,30
|
Mgr. Alexandra Dziubanová
|
RUJ pre začiatočníkov – 5., 6. r.
|
UT
14,00 – 15,30
|
Mgr. Lesia Stušková
|
RUJ pre pokročilých – 7., 8., 9. r.
|
ŠT
14,00 – 15,30
|
Mgr. Lesia Stušková
|
Farebný svet – 2. roč.
|
UT
13,15 – 14,45
|
Mgr. Božena Maďarová
|
(externé) --------------------------------------------------------------- V školskom roku 2018/2019 by sme radi opäť ponúkli Vašim žiakom možnosť účasti sa krúžku Tvorivé stavebnice.
Cieľom LEGO krúžku Tvorivé stavebnice je objavovať základy vedy a techniky pomocou špeciálnych LEGO® stavebníc a certifikovaného systému hravého učenia. Množstvo výskumov a bohatá skúsenosť v zahraničí dokazujú, že metodika, ktorú používame výrazne napomáha rozvoju vedeckých a technických zručností detí.
---------------------------------------------------------------
Ponuka prvých krúžkov, časom doplníme ostatné:
Bližšie INFO kliknutím na logo.
|
|